Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

'Kratos kent een moraal in Ascension'


Door Rene Groen op 21-08-2012 om 14:57
Bron: Polygon

De God of War serie krijgt volgend jaar geen vervolg, in plaats daarvan gaan we namelijk terug in de tijd om het verhaal te beleven dat zich nog voor de originele game afspeelt. Toch is dit volgens Sony niet de enige verandering.

Het karakter Kratos staat volgens Lead Designer Mark Simon namelijk geheel anders in de game. Hoewel de bruutheid niet verdwenen is voelt hij niet de nood om iedereen in zijn pad te vermoorden, hij heeft een moraal waarin er geen plek is in het vermoorden van onschuldige burgers.

Als voorbeeld geeft Simon een vergelijking tussen de eerdere games (die zich later afspelen) en de nog te verschijnen titel. Stond er vroeger iemand tegen een muur die de weg blokkeerde voor Kratos, dan werd deze persoon simpelweg vermoord om zo een pad te creëren. In Ascension zal Kratos dit niet doen, en juist een pad zoeken om de man te sparen en toch langs hem te komen.
quote:
“But the civilians in this case, he doesn’t kill any civilian, here. The ones that are killing the civilians are the beasts that he’s fighting against, and we want to get back to that. Because it’s important to know that, like, these guys are terrorizing the workers on this statue.”

In een ander voorbeeld haalt Simon de Juggernaut aan die zojuist drie mensen vermoord heeft. Kratos besluit hierop om af te rekenen met hem, hierin valt te zien dat niet Kratos, maar juist zijn tegenstanders de monsters zijn.


15:07  'Nieuwe MGS na de zomer van 2013'
14:47  David Cage wil signaal afgeven met Beyond
 Reacties (3)
 Pagina: 1
Kutabare!!!!! op 22-08-2012 om 00:19 [Niv: 166 / Exp: 8292]
Hmmm, dus Kratos was niet altijd een hufter? Zal dit spel dan uitleggen waarom hij dan later zo harteloos werd? Kain uit de LOK series was ook zo'n heerlijke anti-held ^^.

Matesers op 22-08-2012 om 01:20 [Niv: 58 / Exp: 2892]
Uhm, in de eerste GoW game wordt duidelijk waarom Kratos zo'n hufter is.

GrimHeroAce op 22-08-2012 om 13:25 [Niv: 41 / Exp: 2028]
Boring.. laat het gwn een hufter blijven, wordt het weer zo'n Asura's wrath verhaal iets..

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
God of War: Ascension
Type:
Game
Releasedatum:
13-03-2013
Ontwikkelaar:
Sony Interactive Entertainment
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:








Meer media