Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Gamed Gamekalender Juni 2024
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Nieuws:

'Slechte relatie verknalde Bionic Commando'


Door Rene Groen op 19-09-2011 om 14:54
Bron: Joystiq

Een oude titel in een nieuw jasje, zo konden we de PC, PlayStation 3 en Xbox 360 titel Bionic Commando goed omschrijven. Het eindresultaat was echter weinig nostalgisch, sterker nog, het was volgens velen één van de slechtere titels van 2009.

Keiji Inafune, voorheen werkzaam bij Capcom, geeft in en interview aan dat de reden voor de matige titel de slechte relatie met ontwikkelaar Grin was. Met name het einde van de game deed vele wenkbrauwen fronzen, een einde waar we omwille van spoilers niet dieper op in zullen gaan, waarvan Inafune ook geen idee heeft hoe deze er heeft kunnen komen.

Op een gegeven moment was het contact tussen Capcom en Grin zo verslechterd dat het beide bedrijven weinig uit maakte wat de ander deed, dit terwijl het begin van de samenwerking nog goed verliep.

quote:
“At the beginning, things are very, very good between the two companies. Things get kind of weird from the middle, and it gets really bad at the end — especially for the Japanese companies. They should be more flexible about things. If you don’t do that, everything will become messed up from the middle. And that’s the most important part. Not the beginning, but in the middle and finishing the game.”


18:20  DC Universe Online met gratis optie
14:48  Korn laat zich horen in Silent Hill trailer
 Reacties (14)
 Pagina: 1
Robert op 19-09-2011 om 14:59 [Niv: 206 / Exp: 10294]
Ontwikkelaar heet GriN en hij is ook voor de PC*

MaartenL (Redacteur) op 19-09-2011 om 14:59 [Niv: 472 / Exp: 23598]
Ik kan me het einde niet echt herinneren >_<

Binnenkort nog maar eens herinstalleren. Overigens vond ik het nog niet zo'n extreem slecht spel... Het had erg leuke momenten.

EDIT: Fixed. Thx Robert.

Gewijzigd door MaartenL op 19-09-2011 om 15:01

Weslii op 19-09-2011 om 15:03 [Niv: 167 / Exp: 8338]
"Op een gegeven moment was het contact tussen Capcom en GRID zo verslechterd dat het beide bedrijven weinig uit maakte wat de ander deed, "

Dat is nog eens professioneel!!!

Stelletje prutsers.

flip122 op 19-09-2011 om 15:22 [Niv: 73 / Exp: 3646]
Ik vond het wel een leuke game om te spelen
1 van mn favoriete qua gameplay

dantekloon op 19-09-2011 om 15:26 [Niv: 186 / Exp: 9289]
Dat heb je als Japanse bedrijven samen werken met Amerikaanse, dat komt nooit goed omdat Amerika alles op hun manier willen en dus alles slecht gaan ontwikkelen.

Zelfde dat SE een FF game liet ontwikkelen door GriN terwijl dat gewoon weg geen FF meer is.

Sayonara op 19-09-2011 om 15:27 [Niv: 11 / Exp: 573]
Ja heb me prima vermaakt, heb m zelfs geplatinumt, al was het wel wat frustrerend af en toe

Gast (86.94.196.xxx) op 19-09-2011 om 15:38
Wat was het einde dan? Ben nu wel nieuwsgierig en denk dat veel mensen de spoiler worst zal wezen

Weslii op 19-09-2011 om 16:37 [Niv: 167 / Exp: 8338]
"Zelfde dat SE een FF game liet ontwikkelen door GriN terwijl dat gewoon weg geen FF meer is. "

En hoe weet jij dat? Heb jij de code gespeeld?

Dat het geen FF meer was was een kutsmoesje van SE. Op een gegeven moment heeft Grin art gestuurd van FFXII en kregen ze als reactie "dat het te weinig FF achtig was"

dantekloon op 19-09-2011 om 16:38 [Niv: 186 / Exp: 9289]
Nee maar wel images en zo, te weinig FF achtig is toch ook zo.
Totaal niks met FF te maken, totaal niks.

Rene Groen (Eindredacteur) op 19-09-2011 om 17:33 [Niv: 747 / Exp: 37359]
@ Gast: Zie YouTube, spoilers geven we niet vrij.

Gast (82.173.56.xxx) op 19-09-2011 om 17:36
@ Dante kloon

Grin is Europes ze zijn van Zweden of Finland.

Gast (62.193.225.xxx) op 19-09-2011 om 18:08
Grin had zo te zien kut relatie met iedereen ook met SE, daarom nakte SE hun.

Maar Square zijn ook eikels, SE was ontevreden over conceptdesign, Grin stuurde toen idd plaatjes van FF 12 art naar SE toe, waarop SE antwoorde dat het niet FF genoeg was :S.

Kutabare!!!!! op 19-09-2011 om 18:19 [Niv: 166 / Exp: 8292]
Serieus, ik snap echt niet wat al die commotie was over die remake. Ik heb er erg van genoten en het had een goeie moeilijkheidsgraad. Grafisch zag het er ook top notch uit. Ik vond juist Bionic Commando Re-armed weer geen drol aan. En zoals de gast boven me zegt, was GriN inderdaad Europees. En ben ik nu de enige die Dantekloon's pro Japan gezever zo langzamerhand echt beu begin te raken?

Boogieboyz op 19-09-2011 om 20:42 [Niv: 303 / Exp: 15154]
@kuta
Nu pas? Die tenenkrommende comments van hem komen mensen hier wel vaker de neus uit

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Bionic Commando
Type:
Game
Releasedatum:
22-05-2009
Ontwikkelaar:
Grin
Uitgever:
Capcom
Media:








Meer media