Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Gamed Gamekalender Juni 2024
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Nieuws:

Ubisoft legt ontbreken Far Cry 2 co-op uit


Door Rene Groen op 07-10-2008 om 13:38
Bron: Video Gaming 247

Far Cry 2 moet een fantastische singleplayer ervaring neer gaan zetten, helaas kun je dit echter niet met anderen beleven.

Het spel bevat namelijk geen co-op, iets wat volgens Ubisoft toe te schrijven valt aan de schaal van de game. De omgevingen zijn zeer groots en van de consoles werd het uiterste gevergd, het werd dan ook een te grote uitdaging om ook nog eens een co-op te introduceren. Omdat de ontwikkelaar voor Far Cry 2 ook nog eens met een geheel nieuwe engine werkte was het simpelweg te lastig om dit alles te bewerkstelligen.


13:42  Healey niet blij met LBP controls
13:34  Hondenachievements in Bolt
 Reacties (13)
 Pagina: 1
Gast (62.195.170.xxx) op 07-10-2008 om 13:56
Jammer.. maar ze hebben wel gelijk

MaartenL (Redacteur) op 07-10-2008 om 14:11 [Niv: 472 / Exp: 23598]
Inderdaad jammer.

Voor mij komt het niet zo nauw, ik ging de game toch al halen voor zijn singleplayer. Coop zijn een aardige extra zijn maar ik heb toch liever een enorme game dan dat hij beperkter zou worden door toevoeging van coop.

Gast (86.90.94.xxx) op 07-10-2008 om 14:48
jammer, maar idd niet erg, je kan het op een leuke manier zelf uitspelen _O_

MarcianoNL op 07-10-2008 om 15:37 [Niv: 217 / Exp: 10864]
Zolang je maar wel splitscreen tegen elkaar kan doen in je eigen maps.

MaartenL (Redacteur) op 07-10-2008 om 16:14 [Niv: 472 / Exp: 23598]
Sorry MarcianoNL

"Splitscreen is not available in Far Cry 2. Apologies for not answering this earlier, I had to dig this thread up. Thanks to jogojoe for bringing it to my attention."

bron: http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/1521068375/m/8101065386?r=8651003986#8651003986


Gewijzigd door MaartenL op 07-10-2008 om 16:14

Gast (84.82.53.xxx) op 07-10-2008 om 18:17
De omgevingen zijn zeer groots en van de consoles werd het uiterste gevergd, het werd dan ook een te grote uitdaging om ook nog eens een CO-OP te introduceren. is de CO OP mode voor OFline of Online ik hoop dat de CO Op mode voor OFLINE als ONLINE komt Online 4-8 players en Ofline 2-4 Players en dat die map Editor ook nou eens voor Ofline was dat die eigen levels voor splitscreen is voor 4 players + 20 bots.

spartans op 07-10-2008 om 21:40 [Niv: 205 / Exp: 10270]
ik ga me wel vermaken in me eentje hurr

Nelus op 07-10-2008 om 22:06 [Niv: 526 / Exp: 26310]
Ik vind het wel erg jammer. Online co-op had zeker vet gewezen.

iceko op 07-10-2008 om 22:30 [Niv: 11 / Exp: 572]
Co-op was zeer vet geweest. En het is onmogelijk dat online co-op niet mogelijk was(das een goeie, he?). Een console had heust wel 1 extra mannetje aangekund Of zie ik dit helemaal verkeerd? Dat het een nieuwe engine is en ze dus geen tijd hadden om er ook nog eens co-op in te bouwen kan ik wel begrijpen.

MaartenL (Redacteur) op 08-10-2008 om 09:41 [Niv: 472 / Exp: 23598]
"Een console had heust wel 1 extra mannetje aangekund Of zie ik dit helemaal verkeerd?"

Yup. 1 extra mannetje = een hele hoop aan herberekeningen nodig. Physics en zware AI routines moeten constant uitgewisseld worden wat al enorm veel bandbreedte kost, om nog maar te zwijgen van de complicaties die je kan krijgen bij gameplayelementen.

En splitscreen daarentegen is niet zomaar een venstertje bij maar een aparte render. Het is dus niet alsof er gewoon 1 mannetje bijkomt want er komt een nieuw viewpoint bij dat ook zijn resources nodig zal hebben die Ubisoft al nodig had om het 1ste viewpoint degelijk te laten lopen.

In a nutshell o.O

Gewijzigd door MaartenL op 08-10-2008 om 09:46

Gast (84.27.242.xxx) op 22-10-2008 om 14:30
Maar wat moet je dan doen met de levels die je maakt op de mapcreator |(

Gast (84.27.242.xxx) op 22-10-2008 om 14:31
:?

Gast (84.27.242.xxx) op 22-10-2008 om 14:36
ik ben er nog niet achter hoe je (als het kan) met 2 mennsen op mijn xbox kunt spelen maar ik vraag me af waarvoor je anders de mapcreator moet gebruiken. splitscreen was anders wel vet bij far cry 1 :P

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Far Cry 2
Type:
Game
Releasedatum:
24-10-2008
Ontwikkelaar:
Ubisoft
Uitgever:
Ubisoft
Media:








Meer media