Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

Ben Judd gelooft niet in Bionic Commando Wii


Door Joni Philips op 01-09-2008 om 09:39
Bron: Game Informer

Op de PC, de PlayStation 3 en de Xbox 360 krijgt Bionic Commando een revival met Bionic Commando Rearmed en Bionic Commando. Op de Wii krijgt de game echter geen revival.

Producer Ben Judd wil binnen drie maanden spreken over Bionic Commando Wii, maar hij is niet volledig opgetogen door het idee. Iedereen zou onmiddellijk een 1:1 zwaaimechaniek verwachten en Judd betwijfelt of ze accuraat genoeg kunnen werken voor dit type game. Je zou de game dus meer casual moeten maken, maar Bionic Commando was nooit een casual game. Op papier is Bionic Commando met de WiiMote een goed idee, maar wanneer je het probeert uit te voeren, is het misschien niet zo goed. Judd gelooft ook niet dat MotionPlus het idee zal oplossen. Hij denkt niet dat intern iedereen 100% overtuigd is door MotionPlus. Het is mogelijk een van die dingen waarbij het programmeren beter moet worden eer je het specifieke nut ervan ziet.


09:43  Making of Brothers in Arms trailer
09:34  Tenchu IV met screens
 Reacties (9)
 Pagina: 1
willem_liu op 01-09-2008 om 12:15 [Niv: 79 / Exp: 3969]
"Het is mogelijk een van die dingen waarbij het programmeren beter moet worden eer je het specifieke nut ervan ziet."

Dus ze programmeren niet goed genoeg?

Gast (77.163.10.xxx) op 01-09-2008 om 12:27
Ze zijn gewoon lui >_>
Tja, het vergt eenmaal meer werk om zo'n multiplatform game op een, laten we zeggen, wat aparte console uit te brengen en het helemaal te finetune.

Gast (82.95.48.xxx) op 01-09-2008 om 13:27
Ik ben vrij goed in programmeren, en ik kan alleen maar zeggen dat het een zeveraar is.

Master Bates op 01-09-2008 om 15:57 [Niv: 64 / Exp: 3216]
et betekend gewoon dat ze all die moeite niet willen toen wetened dat het toch geen succes zal zijn

sidar op 01-09-2008 om 16:53 [Niv: 49 / Exp: 2463]
" Op papier is Bionic Commando met de WiiMote een goed idee, maar wanneer je het probeert uit te voeren, is het misschien niet zo goed."

Holy shit deze gast is een randdebiel.
Op papier waar het nog een idee is kan het wel werken? maar zonder het eerst echt te proberen dan denk je al dat het faalt?
WTF?

Also wie zegt dat je motionplus moet gebruiken?
De IR cursur kan veel wonderen doen.
Pointen waar je de arm na toe wilt zwaaien.

" Je zou de game dus meer casual moeten maken, maar Bionic Commando was nooit een casual game"
Ik haat het hele Casual VS Hardcore.
Wat een onzin allemaal.

Gewijzigd door sidar op 01-09-2008 om 16:56

Gast (77.251.28.xxx) op 01-09-2008 om 18:22
Casual vs.Hardcore is idd bullshit, en ik snap niet waarom je een eventuele BCWii dumbed down gameplay zou moeten geven. Alsof alleen retards een Wii hebben. En met de intuitieve besturing van de remote kun je de gameplay toch JUIST complexer maken, doordat het simpeler bestuurt?

Deze vent is gewoon een fuckball.

Joni Philips (Eindredacteur) op 01-09-2008 om 18:50 [Niv: 1182 / Exp: 59076]
@sidar, op papier werkt het zo, maar in Bionic Commando moet alles heel exact en zo exact is de Wiimote niet. Dus moet je alle oppervlakken groter maken en de uitdaging dus wegnemen.

skink79 op 01-09-2008 om 23:03 [Niv: 39 / Exp: 1945]
"Op papier is Bionic Commando met de WiiMote een goed idee, maar wanneer je het probeert uit te voeren, is het misschien niet zo goed." Ben Judd doelt hiermee dat het wel erg leuk is om met wii-mote te zwaaien om je bionic arm te gebruiken, maar als je de de gehele game gaat doen gaat de lol er wel vanaf. Na BCR vaak gespeeld te hebben, geloof ik het best

sidar op 01-09-2008 om 23:11 [Niv: 49 / Exp: 2463]
@joni
Je kunt niet iets afkeuren tenzij je het eerst probeert.
Daarom worden er eerst prototypes gemaakt.
Voordat ze in productie gaan.
ze willen het niet eens proberen.
2~3 mensen kunnen achterhalen of het werkelijk niet werkt of wel.

En ik zeg ook gebruik de IR, A;s het om design gaat moet je niet doen wat mensen verwachten maar wat het beste bij het spel zou passen.
IR zou goed werken met dit.
TP deed het goed met de bow and arrow en hookshot.
En BC is nog wel in third person perspective zou alleen maar beter werken.

Gewijzigd door sidar op 01-09-2008 om 23:13

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Bionic Commando
Type:
Game
Releasedatum:
22-05-2009
Ontwikkelaar:
Grin
Uitgever:
Capcom
Media:








Meer media