Vandaag kun je een preview lezen van het vierde Street Fighter deel, toch gaat er ook nog steeds veel aandacht uit naar het tweede deel.
Super Street Fighter II Turbo HD Remix komt namelijk naar het PlayStation Network en Xbox Live en de laatste tijd was het erg onrustig als het ging om de laatstgenoemde versie. Reden hiervoor was dat de 150 MB limiet op arcadegames een volledige versie in de weg zouden staan, hierdoor zou het spel minder opties krijgen dan zijn PlayStation Network broertje.
Vandaag laat Capcom weten dat gamers zich geen zorgen hoeven te maken, zowel PlayStation 3 als Xbox 360 gamers krijgen dezelfde versie, door hulp van Microsoft hoefde Capcom geen features uit de game te halen omd deze toch binnen de limiet te houden.
[Upd.] Het blijkt dat de problemen toch niet helemaal overkomen waren, en dat Microsoft om die reden een uitzondering heeft gemaakt voor Super Street Fighter II: Hyper Fighting en Bionic Commando, beide Capcom games. Beide games zijn dus groter dan 150 mb, het is onbekend of Microsoft ook andere ontwikkelaars toestemming geeft om games boven deze grens toe te staan.
|