Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
Serious Sam Collection
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Nieuws:

Major Nelson in de verdediging voor Guitar Hero II


Door Rene Groen op 13-04-2007 om 07:48
Bron: Game Daily

Hoewel Guitar Hero II veertig nummers te bieden heeft kun je altijd nog Song Packs downloaden om nóg meer nummers in het spel te krijgen. Van de prijs van 500 punten per pack werden helaas maar weinig gamers enthousiast.

Major Nelson (aka Larry Hryb) schiet in de verdediging voor het prijsbeleid, zo denkt hij dat het niet eerlijk is om deze te vergelijken met het traditionele iTunes model in verband met bijvoorbeeld licenties.

quote:
"It's not like you go to iTunes, and you're buying the same thing. There's testing that's involved, and there's also licensing involved. There's a lot of elements involved. When there's music involved, that brings up a lot of licensing issues. ... It's roughly about $2 a song that you can play over and over. You can't get interactivity with a song on iTunes, and I don't want to defend it: it is what it is. We worked with RedOctane to work on prices that make sense, and they clearly can't sell it at a loss. They have to pay the rights licensing."


Verder legt Hryb uit dat het duurder zou zijn om liedjes individueel aan te bieden, waardoor ze dan ook tot de keuze zijn gekomen om ze in bundelvorm uit te brengen. Als drie nummers het proces van goedkeuring door moeten geeft dit volgens hem ook drie keer zoveel problemen, en drie keer de mogelijkheid tot een fout.


07:52  Kleine Ratchet & Clank details
07:47  Packshot Brothers in Arms
 Reacties (4)
 Pagina: 1
Tom_V op 13-04-2007 om 08:06 [Niv: 45 / Exp: 2263]
3 nummers voor ruwweg 5 euro. Ik zie echt het probleem niet.
Zal wel aan het fluiten van de vogeltjes liggen zeker...

Gast (145.99.192.xxx) op 13-04-2007 om 08:19
Hmm, waarom niet gewoon een cd, mp3 of usb stick erin douwen, en de xbox zet het om naar bruikbare liedjes, of word er zoveel veranderd?

Joni Philips (Eindredacteur) op 13-04-2007 om 08:20 [Niv: 1182 / Exp: 59076]
Er moet natuurlijk een schema vor de knoppen opgesteld worden.

im2 op 13-04-2007 om 18:49 [Niv: 574 / Exp: 28719]
Het grote nadeel aan bundels is natuurlijk dat je niet alle songs van de bundel wil hebben

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Guitar Hero II
Type:
Game
Releasedatum:
06-04-2007
Ontwikkelaar:
Harmonix Studios
Uitgever:
Activision Blizzard
Media:








Meer media