Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Gamed Gamekalender Juni 2024
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Nieuws:

Quake Wars krijgt geen crossplatform multiplayer


Door Joni Philips op 03-04-2007 om 17:00
Bron: Computer & Videogames

In 2001 werd Splash Damage opgericht, de developer bestaat vooral uit leden van de moddev. gemeenschap. Na Wolfenstein: Enemy Territory en de multiplayer van Doom 3 werken ze nu aan Enemy Territory: Quake Wars, een FPS voor PC, PS3 en Xbox 360.

Op elk van deze platforms krijgt het spel een online mode, maar een crossplatform multiplayer zoals bij Shadowrun moeten we niet verwachten. Het is wel mogelijk om iedereen tegen iedereen te laten spelen, maar het zou een serieuze uitdaging zijn om de ervaring hetzelfde te maken zodat de PC gebruikers geen oneerlijk voordeel hebben. Aanpassingen zoals auto-aim zoals men maakte bij de Xbox 360 versie van Shadowrun, zullen hier niet gebeuren.


17:11  Dead Head Fred toont zijn hoofd
16:53  Nintendo wil meer Take Two games
 Reacties (5)
 Pagina: 1
Sn34ky op 03-04-2007 om 17:57 [Niv: 29 / Exp: 1464]
Deze game doet mij op de een of andere manier denken aan bf2142..

Fragmaster op 03-04-2007 om 17:59 [Niv: 20 / Exp: 1022]
"Aanpassingen zoals auto-aim zoals men maakte bij de Xbox 360 versie van Shadowrun, zullen hier niet gebeuren"

Is dat nodig dan? Ik vind auto aim (of aim assist of hoe je het ook maar wilt noemen) nogal zuigen. Het zit in Halo 2 ook en het is gewoon fokking lelijk soms als iemand je voorbij loopt zie je soms gewoon je crosshair meegaan (en meestal richt die ook nog op het hoofd :S). Ik zou het wel een keer willen mee maken, zoals in shadowrun kijken of de pc gamers echt de console gamers ownen

Tecnomic NL op 03-04-2007 om 18:03 [Niv: 164 / Exp: 8218]
Damn schiet eens op met het spel, heb er langzamerhand wel lang genoeg op zitten te wachten.

Nelus op 03-04-2007 om 18:21 [Niv: 526 / Exp: 26310]
Dat wil ook wel tegen een paar andere developers zeggen dat ze moeten opschieten met hun spel

Maar beter ook dat het geen cross-platform is.

onno op 03-04-2007 om 18:35 [Niv: 16 / Exp: 781]
hopelijk zitten er dan ook een paar voordelen aan de platformkant zoals de sixaxis van ps3

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Enemy Territory: Quake Wars
Type:
Game
Releasedatum:
30-05-2008
Ontwikkelaar:
Splash Damage
Uitgever:
Activision Blizzard
Media:








Meer media