"Wow een 7.. dat ligt ertussen in. Voor mij bestaat niet ertussenin, goed of slecht that's it."
Bush zou trots op je zijn
"Als het z'n verwachtingen niet waar kan maken jammer, de grootste kritiek was o.a. de besturing. Wat heb je aan een game die voor een console is ontwikkeld waar Nintendo van de daken schreeuwt dat het om de controls gaat de besturing slecht is?"
Slecht is anders. Ze hebben veel dingen aangepast, volgens de meeste reviews zijn de controls niet zozeer slecht, maar vooral moeilijk te leren. Ik weet dat dit tegen Nintendo's filosofie in gaat, maar dat betekent niet meteen dat het slecht is. De besturing werkt gewoon wel voor bepaalde mensen (die er genoeg tijd in kunnen en willen steken) en voor anderen niet. Dit betekent niet meteen dat een game "kut" is, maar eerder dat hij anders is dan de meeste shooters.
"Setting is wel vet, Japans is het toch.. Ubisoft roept Yakuza etc. toch? Bij de meeste Japanse spellen gaat het verhaal diep bij Red Steel niet (maar dat vind ik geen probleem geldt voor meerdere spellen tegenwoordig), maar wat heb ik aan een setting? Hieruit is Redsteel imo niks (voor mij dan in iedere geval) het is niet mijn probleem wanneer Wii-fans (daarmee doel ik niet op onze Sharingan kerel) blind uitstaren."
Tja, de hype kan ie niet waarmaken, maar het blijft een kwestie van smaak of wat ze hebben geleverd genoeg is voor iemand of niet. Ik persoonlijk vind dat het spel te kort is (als het werkelijk maar 15 uur is) en ik heb te veel negatieve dingen erover gehoord om het een must-buy te vinden.
Ieder z'n eigen mening, ik vind 't gewoon een beetje raar om een game die 7's scoort "kut" te noemen.