Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

Ubisoft geeft Red Steel een redesign


Door Rene Groen op 28-06-2006 om 00:32
Bron: The Game Feed

Met trots bracht Ubisoft de Nintendo Wii game Red Steel mee naar de E3. Helaas was de pers een stuk minder positief door onder andere de slechte controls van het zwaardvechten. Ubisoft trekt zich de kritieken aan en werkt hard aan een redesign.

Volgens Franse bronnen zou het ontwikkelteam bezig zijn om een aantal elementen uit Red Steel opnieuw te bekijken, hieronder valt ook het zwaardvechten. Ze willen een vrijere stijl van bewegen gaan implementeren, waardoor we niet langer gebonden zijn aan de standaard bewegingen waar we tijdens de E3 mee te maken kregen. Aan welke andere elementen gewerkt wordt is helaas nog niet bekend.

Eerder was al bekend dat er ook op grafisch vlak verbeteringen zouden komen.



15:40  Famitsu deelt wederom punten uit aan games
00:22  Grand Theft Auto: Liberty City Stories
 Reacties (16)
 Pagina: 1
Gast (82.176.102.xxx) op 28-06-2006 om 00:56
Goed nieuws :)

Sebastiaan van Wijk op 28-06-2006 om 01:30 [Niv: 73 / Exp: 3645]
Pretty sweet!
Hopen dat het spel er ook echt beter op wordt dan maar he.

cubegirl op 28-06-2006 om 02:09 [Niv: 31 / Exp: 1537]
idd,lovenswaardig dat ze weten wat de pijnpunten zijn en ze er ook iets aan doen

Paul_jambers op 28-06-2006 om 03:22 [Niv: 68 / Exp: 3394]
ik denk naar veel reacties van gamers geluisterd die die dingen ook een -punt vonden

Gast (84.41.191.xxx) op 28-06-2006 om 04:17
wouw ik ben onder de indruk als ze dat zwaardvechten perfect uitwerken koop ik deze game als eerste op de wii :D
lijkt me leukste lauch titel eigenlijk hehe

Gast (62.50.4.xxx) op 28-06-2006 om 10:09
sja, je zegt wel launchtitel, maar als ze zowel de graphics als de besturing beter willen maken, vraag ik me af of het bij de launch af is. Mocht het ewl zo wezen, hulde _O_

Gast (81.207.13.xxx) op 28-06-2006 om 10:12
vet _0_

Roderick op 28-06-2006 om 10:20 [Niv: 417 / Exp: 20866]
Goed dat ze er nog mee bezig gaan! Toch, ik ben verre van onder de indruk van deze game.

Gast (62.195.31.xxx) op 28-06-2006 om 10:29
Ik vond het zwaardvechten op het begin ook niet bijzonder, je moest een X in de lucht tekenen en 2 seconden later doet hij die aanval. En meer van die dingen.
Het zwaard moet gewoon zo op het beeldscherm staan zoals jij deze vast houdt met de Wii controller. Steek je de Wii controller half schijn naar boven met een kromme boog, dan zie je op het zelfde moment het zwaard ook naar voren steken met een half schuine boog.
Ik bedoel dus gewoon de Wii controller is het echte zwaard en geen dirigeerstokje. :D
Snapt iemand wat ik bedoel?

Gast (83.117.111.xxx) op 28-06-2006 om 11:07
nee

Gast (62.58.15.xxx) op 28-06-2006 om 11:36
ja. Lijkt me trouwens echt een uitdaging om een speelbaar spel te maken waar je echt zwaard kunt vechten met de Wii. Dat zou nml. illen zeggen dat je in real-time moet reageren op aanvallen van je tegenstander (blokkeren e.d.), en dat vereist wel enige snelheid van reactie...

Uchiha_Shadow op 28-06-2006 om 11:46 [Niv: 344 / Exp: 17178]
En dat is dus ook de reden dat ze tot nu toe dit systeem hebben gebruikt.

Ik heb liever een zware moeilijkheidsgraad met echt zwaardvechten dan nep gedoe, maar goed, dat ben ik. Misschien kunnen ze de damage die een zwaardslag doet anders wat naar beneden brengen. Maar ik heb vertrouwen in Ubisoft, dus het komt vast wel goed. Liever *geen* launchgame en wel vette controls voor het shooter en zwaardgedeelte dan wel een launchgame en geen goede controls. Dan koop ik hem namelijk niet.

Gast (86.39.25.xxx) op 28-06-2006 om 12:38
Als het mogelijk word om echte uitvallen te doen en die dan op het scherm exact zo worden weergegeven. Dan, koop ik hem zeker.
Ze mogen van mij desnoods de launch van deze game met enkele maanden uitstellen, als ze hem dan maar goed afwerken.

RED STEEL _O_ _O_ _O_

Gast (84.105.167.xxx) op 28-06-2006 om 14:11
ja dat "oude" zwaarsysteem was niet zo best nee..
hopelijk kan je straks gewoon direct het zwaard besturen,
dat zou echt wreed zijn..

Gewijzigd door Gideon op 28-06-2006 om 14:29

lloyd op 28-06-2006 om 14:34 [Niv: 68 / Exp: 3397]
Ubisoft is goed bezig

Boombastic op 28-06-2006 om 17:29 [Niv: 36 / Exp: 1779]
Mmmh klink boeiend.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Red Steel
Type:
Game
Releasedatum:
08-12-2006
Ontwikkelaar:
Ubisoft
Uitgever:
Ubisoft
Media:








Meer media