Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Gamed Gamekalender Juni 2024
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Review:

Kingdom Hearts III


Door Rene Groen op 11-02-2019 om 13:42
Bron: Gamed

Lang hebben we moeten wachten en inmiddels is Kingdom Hearts III dan eindelijk op te pikken voor de PlayStation 4 en Xbox One. Een game die overloopt van sfeer, nostalgische gevoelens en spectaculaire gameplay, tegelijkertijd is het ook een game die op momenten onnavolgbaar is.

Door de bomen het bos niet meer zien is een bekende uitspraak die ook prima van toepassing is op Kingdom Hearts III. Ondanks het cijfer III in de titel is dit namelijk niet de samenkomst van twee eerdere games en het directe vervolg hierop, het pakt ook de gebeurtenissen mee van meerdere spin-offs die verspreid zijn uitgebracht over diverse spelsystemen. Een tip is dan ook om Kingdom Hearts HD 1.5 en 2.5 Remix eerst te ervaren op de PlayStation 4 of de Memory Archive in te duiken. Dit archief betreft een videoserie die is opgenomen in de game en eveneens via YouTube te bekijken is. Hoewel het een beknopte weergave geeft van de verhaallijn tot nu toe laat het je wel kennis maken met termen als de Heartless, Darkness en Nobodies. Dit is zeker handig voor Xbox One spelers die niet de mogelijkheid hebben om de eerdere uitgaven te kunnen spelen. Nog altijd zul je gedurende het verhaal momenten tegen komen waarbij je met verbazing kennis neemt van personages waar je geen weet van hebt, tegelijkertijd is het verhaal nu net even iets beter te volgen.


In dit verhaal krijgen we ook nu Sora onder de knoppen die ten strijde trekt met zijn kameraden Donald en Goofy. We doen dit in locaties die in een ieder het kind naar boven zal brengen en ditmaal ook afkomstig zijn uit Pixar films. Te denken valt het kleurrijke Toy Story, het koude Frozen en het meer realistische Pirates of the Caribbean. Sommige van deze werelden geven vooral een hervertelling van de film, anderen plaatsen het juist in een ander moment als na de gebeurtenissen zoals we deze eerder hebben ervaren. De ontwikkelaar heeft zoveel mogelijk getracht om de bekende stemacteurs te behouden en daar waar dit niet is gelukt kan de kwaliteit wat wisselvallig zijn. Met name de acteurs die getracht hebben hun voorbeeld na te doen klinken wat overdreven en ook 'onze' Rutger Hauer als Master Xehanort weet niet echt te overtuigen. Gelukkig betreft dit slechts een klein deel van de cast die overwegend is ingevuld met stemacteurs die hun rol met verve vervullen en waarbij het toch echt de soundtrack is die ons mee laat neuriën op bekende melodieën.

De werelden zelf lijken weggelopen uit de films waar ze op gebaseerd zijn. Wanneer je Kingdom Hearts 3 aan iemand laat zien zou deze zomaar kunnen denken dat ze een film aan het kijken zijn. Leuk detail is dat de karakters ook mee veranderen met de locatie waar ze zich in bevinden. Dit betekent dat ze een meer speelgoedachtige uitstraling hebben in Toy Story en realistischer zijn neergezet in Pirates of the Caribbean. De enige kritiek die we kunnen noteren is dat de invullingen van de werelden niet altijd even sterk is. Daar waar sommigen vol leven en nevenactiviteiten zitten lijken anderen enkel als opvulling te dienen en loop je vooral van punt naar punt om te doen wat de game van je verwacht. De terugkeer van het Gummiship om tussen deze werelden te manoeuvreren is wat dat betreft ook eerder een ode dan een interessant gameplay-element. Hoewel het vliegen ditmaal in een meer open ruimte is dan de rechtlijnige aanpak van weleer had het voor mij persoonlijk nog altijd geen meerwaarde binnen het grotere geheel en voelde het eerder aan als een vervelende onderbreking.


Begrijp me niet verkeerd, dit laatste klinkt mogelijk behoorlijk negatief, toch komt het vooral voort uit het positieve gevoel dat de werelden me gaven. Ik kan dan ook maar geen genoeg krijgen van de gevechten die je met Sora en zijn teamgenoten aan mag gaan binnen deze locaties. De welbekende Keyblade keert terug als aanvalswapen en naarmate je verder komt krijg je steeds weer de beschikking over nieuwe exemplaren die verschillen in Strength en Magic. Op ieder moment kun je er drie met je meedragen en gedurende het gevecht wisselen voor het beste resultaat. Als je een Keyblade vaker gebruikt zul je ook tijdelijke transformaties ontgrendelen, denk aan het inzetten van een jojo of een hamer. Maar dit is zeker niet de enige manier om van je af te bijten, zo kun je terugvallen op het Flowmotion systeem uit Dream Drop Distance (waarbij je de omgeving in je voordeel gebruikt), kun je de Keyblade als geweer inzetten zoals we dit kennen uit Birth By Sleep en gebruik maken van magie dat is gebaseerd op elementen als ijs en vuur. Als slagroom op de taart zijn er ook nog Links waarbij Sora de hulp inroept van Disney figuren en Attraction Flows waarmee je de hulp van attracties uit attractieparken gebruikt. Het is een visueel genot als je de theekopjes of een piratenschip in beeld ziet verschijnen om zo korte metten met je tegenstanders te maken.

Wanneer het bovenstaande nogal overdonderend is en je eerder afschrikt dan aanmoedigt om de game te proberen hebben we goed nieuws; Kingdom Hearts 3 is voor een ieder prima speelbaar. Als je de game vooral wil ervaren vanwege diens werelden en schitterende beelden dan kun je prima uit de voeten in de Beginner Mode, zoek je daarentegen een uitdaging dan kies je voor Standard of Proud. Voor ieder wat wils, zo ook in de hiervoor beschreven gevechten. Er zit een diepere laag aan combat in die je bewust in kunt zetten, tegelijkertijd zal het plezier er niet minder om zijn als je meer het type 'ik druk simpelweg op wat knoppen'-gamer bent. Ongeacht tot welke groep je behoort, de camera kan wel een spelbreker zijn. Op momenten blijft het hangen achter een obstakel of het geeft geen duidelijk overzicht van waar de vijanden zich begeven.


Heb je even genoeg van al deze actie en laat je het verhaal voor wat het is dan kun je nog altijd terugvallen op de vele mini-games. Er zijn de klassieke varianten die gebaseerd zijn op de Game & Watch serie, je kunt koken met Ratatouille, snowboarden in Frozen of een variant op Puzzle Bobble spelen in het 100 Acre Wood. Al deze mini-games omarmen de Disney magie, voelen nooit misplaatst aan en zorgen ervoor dat je makkelijk veertig uur in deze game kwijt kunt. Om ook daadwerkelijk van dit aantal speluren te genieten moet je wel beseffen dat dit een game van Japanse makelij is. Dit betekent dat het spel wat langzaam op gang komt en de tussenfilmpjes de nodige tijd in beslag nemen. In combinatie met het soms onnavolgbare verhaal zal deze game niet voor iedereen even geschikt zijn. Ben je daarentegen iemand als ik die het verhaal (op momenten) voor lief neemt en een grote Disney liefde heeft dan is Kingdom Hearts niet alleen de perfecte serie maar dit derde deel ook de perfecte afsluiter. Er zijn weliswaar enkele minpuntjes, waaronder enkele van de stemacteurs en het camerawerk, toch is dit makkelijk te vergeven als je ziet wat hier tegenover staat.
Beoordeling
90
Kingdom Hearts III is de samenkomst van alles wat de serie te bieden heeft. Van prachtige beelden die weggelopen lijken te zijn uit de films tot gameplay die draait om spektakel, van leuke mini-games tot een geweldige soundtrack. Dat het verhaal soms onnavolgbaar is, sommige stemacteurs wat overdreven zijn en het camerawerk het op momenten af laat weten zijn geen stoorzenders die onderuit halen waar Kingdom Hearts III wel voor staat: een hele hoop plezier én nostalgie.


15:08  Achievements Anthem
07:36  Pumped BMX Pro
 Reacties (13)
 Pagina: 1
Gast (92.108.244.xxx) op 11-02-2019 om 14:25
Met de verschillende mechanics en hoeveelheid content de game heeft is hij in mijn ogen indrukwekkend te noemen.Ondanks dat er ook zeker wat minpunten zijn vind ik een 9 zeker wel verdient. :)

Zo nu kan dit Square team mooi voor de volle 100% aan de FF7 remake werken. ;)

Gast (192.40.95.xxx) op 11-02-2019 om 15:27
Of een FF9 remake op de Sega Saturn mag ook

dantekloon op 11-02-2019 om 19:58 [Niv: 186 / Exp: 9289]
KHIII is een geweldig game maar nadat je hem hebt uitgespeelt(wat vrij kort is) is er namelijk niet veel meer te doen, in KHI en KHII heb je nog een aantal secret bosses. Dat mis ik echter in KHIIi.

Wat ik ook erg jammer vindt is dat ze Twilight Town zo gigantisch hebben ingekort. Ook het gebrek aan Disney bosses is erg jammer.

Game is erg kort en met 28 uur makkelijk uit te spelen, zelf heb ik er 35 uur overgedaan.
Ook het levellen tot 99 en de ultieme wapen is erg overbodig.

Gast (95.96.38.xxx) op 11-02-2019 om 20:25
Met alle respect, ik ben een groot Kingdom Hearts fan, maar KH3 is zeer teleurstellend te noemen. de dialogen voelen heel awkward aan, de wallclimbing mechanic is niet gepolijst, De wannabe instagram posts op de loading screens zijn vervelend. Het verhaal voelt meer aan om alle losse eindjes een goed einde te geven. Xehanort zijn hele personage is neergehaald.. Het is zeer kort voor KH.. De gameplay en de werelden zijn wellicht te enige hoogtepunten en ook die voelden leeg aan zoals vaker een kritiekpunt is van KH..
Het heeft totaal nie voldaan aan de hype, en ook totaal niet aan mijn verwachtingen na meer dan 10 jaar te wachten..
Het spel voelt gerushed, met een zwak verhaal, zwakke en onlogische dialogen.. ik zelf zou het een 3,5/10 geven.. Dit komt van een grote KH fan die alle games heeft gespeeld, zeer spijtig en jammer dat er met een roze bril gekeken wordt naar een matig spel

Gast (178.85.157.xxx) op 11-02-2019 om 20:30
Kingdom hearts 1 en 2 speel je binnen 15 uur uit en de extra bosses zaten alleen in de Japanse final mix versie die later pas kwamen in de HD remakes. Ik durf nu al te wedden dat er een KH3 final mix gaat komen of met de tijd van nu een final mix DLC

Gast (217.122.173.xxx) op 11-02-2019 om 21:17
Gast (95.96.38.xxx) ik heb ook alle KH games gespeeld (op de mobile game na dan) en ik heb volop genoten van deze game. Kan je wel beginnen over een roze bril, maar je kan ook gewoon accepteren dat je of veels te kritisch ben of dat jij het gewoon geen leuke game vind (en dat mag). Maar ga nou niet doen alsof jij een special pass heb omdat jij alle games gespeeld hebt.Je hebt het steeds over wat jij vind, maar vervolgens eindig je jouw comment alsof iedereen het een shit game moet vinden omdat wat jij zegt waar is. De dialogen awkward? Als er een reden is waar ik de games niet voor speel dan zijn het de dialogen wel. Wannabe IG posts ok.... ze hadden ook niks kunnen laten zien, wat maakt het uit? Xenahort had natuurlijk altijd al zo een diep en complex character, ga toch weg man, ik vind de games geweldig om te spelen maar het verhaal en de characters zijn echt gewoon belachelijk (na deel 1 altijd al geweest). De KH games moet je qua verhaal echt niet serieus nemen, want ze blijven maar dingen toevoegen die echt geforceerd voelen. Wall climbing ben ik wel met je eens dat dat een beetje vreemd aanvoelt.

Rene Groen (Eindredacteur) op 11-02-2019 om 21:31 [Niv: 747 / Exp: 37359]
@ Gast (95.96.38.xxx)
Ieder zijn mening, maar een 3,5 geven voelt meer aan als 'kijk mij eens lekker tegendraads doen' dan een onderbouwd cijfer. Dat het voor jou niet voldeed aan de hype zegt wellicht iets over de torenhoge verwachtingen die je er mogelijk van had en dan kan de game ook alleen maar tegenvallen.

Gast (92.108.244.xxx) op 11-02-2019 om 21:37
(95.96.38.xxx)
Oke maar als je een beetje een redelijke gamer bent die zeker de KH serie een warm hart toedraagt dan kom je op een 7 uit en niet op een belachelijke 3,5/10.

Qua mechanics[op Wall climbing na] is deze game een flinke verbetering tov de andere KH games.





Gast (80.56.236.xxx) op 12-02-2019 om 11:51
idd deze spel kan niet lager scoren dan failout76

Gast (90.24.111.xxx) op 12-02-2019 om 12:54
Hij krijgt van mij een 6. Was ook nooit een groot fan van de serie, maar wel een gewone fan van de gameplay. Hier is het verhaal, ondanks de vrij korte game, nog slechter te volgen dan de vorige delen en de voice acting is tergend.

HiYou op 14-02-2019 om 19:08 [Niv: 40 / Exp: 1989]
Hele mooie cijfer ik geef het 8,5/10.
De game reviews hangt af van de spelers en niet van het spel ik vond het geweldig!
Er ontbraken wel Final Fantasy characters maar de omgeving en graphics vond ik in de meeste werelden schitterend.

Gewijzigd door HiYou op 17-02-2019 om 18:04

Gast (81.30.42.xxx) op 15-02-2019 om 18:03
ik ben gast 95.96.38.xxx alleen schrijf ik nu vanaf werk.
Ik zal op iedereen reageren waarom ik dit een zeer matig spel vind, dit zal ik op een respectvolle manier doen en mijn argumenten uitbreiden. Dit bevat SPOILERS om mijn punten duidelijk te maken.
@ Gast (178.85.157.xxx)
15 uur? respect, dan heb je echt gerushed. Ik heb +/- 40 uur gedaan over KH1 en KH2.
@Gast (217.122.173.xxx)
ik ben super blij dat jij hebt genoten van dit spel, ik jammer genoeg niet. Ik heb NERGENS gezegd dat iedereen mijn mening moet volgen, ik heb alleen gezegd dat ik het jammer vind dat er met een roze bril gekeken wordt naar een matige game met veel gebreken.
1. Het spel geeft je niet echt een doel om te bereiken naast de power of awakening wat ook heel vaag is. Aqua moet jij niet redden want dat doen de king en riku. Dus je bent letterlijk tijd aan het vullen totdat het eindgevecht er is. Doordat ze zich moesten houden aan 13 vs 7, voelde elk gesprek tussen O13 en sora awkward en geforceerd aan. Ze hadden wat dialoog wat vaak heel vaag was en alsof ze sora hielpen? Na wat disney cutscenes riepen ze een Heartless,Nobody,Unversed baas op en gingen weg.. Er was geen tussendoorse confrontatie tussen O13 en sora. Er was geen spanning tussen O13 en sora, dit is nergens opgebouwd. Toen ik hoorde dat ze Vexen of terra niet konden vinden, voelde ik nergens de spanning dat ik tegen ze kon vechten.. Heel de game door wilt Sora naar de Realm of Darkness, krijgt 10 keer nee te horen totdat riku en de king in de problemen zitten.
Aqua haar redding kreeg geen aandacht, en/of character building, meteen 5 min nadat ze gered was werd Ventus gered.. hun interactie na 10 jaar elkaar niet gezien te hebben was teleurstellend, er was weinig emotie. Dan is opeens de grote battle daar, er was geen tot weinig opbouw om dit moment spannend te maken.
De avond voordat ze de battlefield betreden, was er ook geen voorbereiding, dit was het gevecht tussen licht en donker, tussen het goede en het kwade en ze waren gewoon aan het chillen op het strand.. de fruit die Kairi aan sora geeft is een big deal.. weer voelde ik niks, dit komt omdat Kairi 0 character ontwikkeling heeft, naast het feit dat ze van sora houdt, maar dat wisten we al. Het laatste deel om toe te geven voelde vet... Eindelijk de gevechten die ik wilde, eindelijk de spanning..
Toen moesten ze Xehanort een character dat kwaad representeert een motief geven voor zijn acties, ze wilden dat je zelfs ging voelen voor een character die twisted is.. Joker van Batman heeft geen motief, dit maakt hem zo geweldig.. Xehanort die "goede" bedoelingen had, na de wereld voor jaren te terroriseren, verpest heel zijn character growth, van een pure twisted evil vijand.. naar iets heel zwaks.
2. niet alle dialogen waren zwak, de vriendschap tussen sora, donald en goofy is super gedaan. en nu het op de ps4/Xone is uitgekomen, is het jammer dat sommige cutscenes lijken alsof het recht uit de animatie komt en andere zeer statisch en slecht aanvoelen.
3. Hoezo moet ik het verhaal niet serieus nemen? wanneer je iets een cijfer geeft moet je volgens mij alle aspecten serieus nemen, waaronder het verhaal.

@Rene Groen
"Kijk mij eens lekker tegendraads doen", dat is pas een zin dat onderbouwt is ;), je kent mij niet en hebt absoluut geen informatie om dit te zeggen. Terug naar KH3..
Ik had zeker hoge verwachtingen. Het spel heeft een sprong gemaakt van de ps2 naar de ps4/xone. Dit geeft het zoveel mogelijkheden. Naast het niet echt een grote doel hebben maar tijd vullen tot de grote battle, had ik niet echt het idee dat ik kon interacten met de wereld, en omdat dit spel al de minste werelden had die je kon bezoeken, konden ze op zijn minst het exploren en interactie meer kunnen promoten. Door de slechte wallclimbing mechanic had ik vaak al geen zin om te exploren. Werelden zoals die van frozen, pirates of the caribean waren zo leeg. dan creeeren ze een hele port in PoC, waar ik krabben moet verzamelen?? dan al niet te spreken over de bootgevechten en het duiken. In Frozen begonnen ze al grappen te maken over dat we WEER de top moesten beklimmen, weer lege velden met heartless. Daarentegen waren de Olympus Colloseum en Toy story 1 van mijn favoriete werelden waar exploring leuk was, en daarna ging het bergafwaarts. totaan het laatste gevecht, waar wat ze met Xehanort zijn character gedaan hebben mij echt zwaar teleursteld.. van een twisted evil mind, naar njaah.. ik had goede bedoelingen.

Het gevechtssysteem was niet diepgaand, ja je had veel keuze, maar veel keuzes geven betekent niet meteen diepgaand. De attracties kwamen veel te vaak en de animatie van veranderende keyblades werd ik echt zat. ik moest niet mijn best doen om te dodgen of blocken zoals het geval was in KH1 en iets minder in KH2. ik kon X en driehoek spammen, ik speelde op de hardste difficulty btw. vaak had ik 3 keuzes in mijn action commands, ik kon ze alle 3 gebruiken. De game gaf mij niet het gevoel dat ik voorzichtig om moest gaan met mijn action commands en gaf me ook geen restricties wat wellicht zou zorgen voor lastige keuzes, ga ik voor een keyblade upgrade, of voor een special met donald of goofy, of voor een attractie. Restricties zorgen vaak voor diepgang, je moet slimme keuzes maken. De gameplay was ook heel floaty. https://www.youtube.com/watch?v=lqWh1faBaAA, wellicht interessant om naar te kijken.

Het feit dat het de derde deel, een generatie consoles heeft overgeslagen en het heeft de minste werelden? qua duratie is die het kortste van de hoofdgames.. Het feit dat het referenties heeft naar ALLE spellen, en ineens alle spellen belangrijk zijn voor het verhaal, dat ze veel momenten hebben die refereren naar vorige games die op verschillende consoles is uitgebracht zonder er echt context te geven, vind ik jammerlijk.. Het spel geeft je niet echt een doel naast de laatste battle, waarvan de opbouw slecht was, het verhaal is het zwakste van alle delen naar mijn mening. Xehanort zijn character is neergehaald van de ultieme vilain die dark was naar een misunderstood villain... Maar zolang jij ervan hebt genoten super, zolang vele mensen ervan genieten! Mooi, maar mijn hele punt was dat ik het jammer vond dat er met een roze bril naar is gekeken, dat gebreken niet kritisch zijn onderzocht. Dit heb ik hopelijk genoeg onderbouwt en uitgelegd. Vergeet niet dat sommige aspecten ook mijn meningen zijn, jij hoeft het niet eens met mij te worden en ik ook niet met jou. Maar speel niet in op de persoon maar op de content. Vertel mij niet of ik iets heb onderbouwd ja of nee zonder mij goed te kennen of zonder toelichting te vragen, ga er ook alsjeblieft niet van uit dat ik tegendraads probeer te doen, dat is niet zo. Ik ben een zeer grote maar ook kritische fan van KH. Mochten we andere meningen hebben.. Even goede vrienden.

Ja KH 3 heeft super momenten, de werelden en sommige cutscenes lijken inderdaad net uit de films te komen, maar ik voelde niet het nut om een frozen wereld te spelen, het spel gaf mij te weinig doelen jammer genoeg. Er zijn ook zeker verbeteringen tov KH1 en 2 zoals de gummiship, maar alsnog blijf ik dat vervelend vinden. Hopelijk bouwen ze voort op olympus colloseum en toy story, dat waren mijn favoriete werelden. hopelijk heeft sora in KH4 een iets betere doel en zal het verhaal sterker zijn. KH3 vond ik niks, ik denk dat het ook gerushed was, maar daar kan ik niks over zeggen, dat is een gevoel.

Hopen dat ze voortbouwen op positieve dingen en hopen dat ze kritisch kijken naar de gebreken die er waren en hopen dat KH4, KH3 wegblaast.

Het cijfer voor mij blijft.. 3,5/10

Excuses als er ergens spellingsfouten zitten, maar het lastig editen hier. Hopelijk is alles duidelijk.


Gast (81.30.42.xxx) op 15-02-2019 om 18:06
Edit: Ik moet zeggen dat the ENDGAME, super sterk was... dat miste ik in heel het spel.

 Pagina: 1

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Kingdom Hearts III
Type:
Game
Releasedatum:
29-01-2019
Ontwikkelaar:
Square Enix
Uitgever:
Square Enix
Media:








Meer media