Ontwikkelaar Broken Window Studios kondigde eerder al Grave aan, een furst-person survival horror voor de PC met ondersteuning van Oculus Rift. Het blijft niet alleen bij een PC versie, zo leren we nu.
Grave maakt gebruik van een dag- en nachtcyclus, waarbij ieder dagdeel zo'n vijf minuten duurt. Iedere keer wanneer de zon op komt zal er een nieuwe feature worden toegevoegd aan de omgeving, denk aan een huis of een berg. Het dagdeel is je veilige zone, waarin je bijvoorbeeld benzine en lucifers moet vinden om een licht te kunnen creëren. Dit is nodig ook, in de nacht komen de monsters namelijk naar buiten en deze laten zich enkel afschrikken door door het licht.
Doel is om Grave begin 2015 uit te brengen en om dit te realiseren hebben ze Kickstarter aangegrepen. Het doel is om $30.000 op te halen, echter zitten ze met elf dagen te gaan op slechts één derde van dit bedrag. In een nieuwe update laten ze weten zich overigens niet alleen te beperken tot een PC versie, de game moet namelijk tevens naar de Xbox One komen binnen het ID@Xbox programma.