Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Gamed Gamekalender Juni 2024
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Nieuws:

'Einde Assassin's Creed deels vastgelegd'


Door Rene Groen op 06-08-2013 om 08:55
Bron: Eurogamer

Zolang de Assassin's Creed franchise qua verkopen een succes blijft is het einde voorlopig niet in zicht, mocht dit moment toch komen dan is Ubisoft voorbereid.

Game director Ashral Ismail laat weten dat er grotendeels bepaald is hoe de serie tot zijn einde zal komen. Dit verhaal is vastgesteld door de schrijvers en designers, een team die boven de verschillende ontwikkelteams staat.
quote:
"We have an idea of where the end is, what the end is. But of course Yves [Guillemot, Ubisoft's overall boss] announced we are a yearly title, we ship one game a year. So depending on the setting, depending on what fans want, we've given ourselves room to fit more in this arc. But there is an end."

Volgens Ismail is het voordeel van het in ontwikkeling hebben van meerdere games op hetzelfde moment dat de teams onderling notities uit kunnen wisselen, bijvoorbeeld om hints te geven naar toekomstige uitgaven. De studio's krijgen hierbij steeds twee jaar de tijd om een game te ontwikkelen, terwijl er tussendoor 'work-in-progress features' worden bedacht voor toekomstige uitgaven.

Een voorbeeld van een feature die we in Assassin's Creed IV: Black Flag zien is het aan boord gaan van een schip, hetgeen in Assassin's Creed 3 nog gereduceerd moest worden tot een cut-scene. Toch zijn er ook in deze nieuwe uitgave plannen die niet gerealiseerd konden worden, bijvoorbeeld scheepsgevechten in de multiplayer. Reden hiervoor was dat de balans in de multiplayer niet werd gevonden.


08:55  The Last of Us kent censuur in Europa
08:54  Total War: Rome 2 scheurt met Sonic mee
 Reacties (2)
 Pagina: 1
insignificat op 06-08-2013 om 13:09 [Niv: 92 / Exp: 4590]
het moest eens ophouden he : /
dit deel zal wel goud worden met alle mogelijkheden.

HiYou op 06-08-2013 om 15:43 [Niv: 40 / Exp: 1989]
Dat we al gehad hebbe in AC3..

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Assassin's Creed IV: Black Flag
Type:
Game
Releasedatum:
31-10-2013
Ontwikkelaar:
Ubisoft
Uitgever:
Ubisoft
Media:








Meer media